עיצוב הוא אהבה, הוא תשוקה והוא היכולת לראות את היופי הגלום בכל יצירה של הטבע. בעידן בו רוב התקשורת הינה ממוחשבת, יהיה זה טבעי כי אתר האינטרנט והאפליקציה, משחקי המחשב וכל מה שמהווה חלק יומיומי מחיינו – יצריך עיצוב מקצועי. דבר ידוע הוא כי עיצוב נוגע ברמות העדינות ביותר של הנפש. למעשה, הבחירות העמוקות ביותר שלנו נובעות מאופן העיצוב של האובייקט בו אנו מתבוננים. מיקום וצורה, גודל וצבע – כל אלו הינם אלמנטים שונים בשפה שאנו מדברים מדי יום ביומו, אפילו בלי לשים לב. הבנת החוקים הלא כתובים של שפת העיצוב היא למעשה פתח ליצירת שינוי ולהשפעה על הבחירות של הגולשים שלנו, הקוראים והלקוחות הפוטנציאליים שייכנסו לאתר האינטרנט. כוחו של העיצוב הגרפי עיצוב גרפי הוא למעשה הדרך בה אנו בוחרים להציג את עצמנו ולייצג את אתר האינטרנט שלנו. העיצוב הגרפי הוא השפה הלא מודעת, הלא מילולית והאינטואיטיבית ביותר בה אנו פונים אל ישירות אל הבטן הרכה של הגולשים שלנו. באמצעות עיצוב המותאם לצרכים של קהל היעד המגיע לאתר האינטרנט שלנו, נשיג את מטרת האתר ונניע את הלקוחות שלנו לפעולה. מעצב גרפי מקצועי הוא אדם שביכולתו לשלוט בכלים העיצוביים עד לקטנים ביותר שבהם ו"לדבר" את השפה באופן שוטף וקולח. חשיבות השליטה בכלי העיצוב עיצוב גרפי מצריך כשרון יצירתי ואמנותי, יכולת שיווקית ויכולת הקשבה לצרכיו של הגולש. למעשה, העיצוב הגרפי הינו בין המקצועות המבוקשים והפופולאריים ביותר בשל היותו כה חשוב בתהליך השיווק והמכירה. המעצב הגרפי משתמש בכלים רבים וביניהם השליטה בצבעים, סוגים שונים של אותיות, תמונות ורעיונות ייחודיים לו על מנת להפוך מסר מופשט לרעיון בעל צורה וצבע. באמצעות העיצוב הגרפי אנו יכולים להעניק חיים חדשים לסמלים שונים ולאייקונים ייחודיים, לבאנרים ולדפי נחיתה, לדפים פנימיים באתר ולרשתות חברתיות מעוצבות, לפרסומות בטלוויזיה ובאינטרנט ועוד מגוון רחב של פלטפורמות שונות. למעשה, העיצוב הגרפי מדובר ומשמעותי כיום כמעט בכל תחום בו אנו עוסקים בחיינו היומיומיים. עיצוב גרפי ואסטרטגיית החברה מעבר להיותו כלי שימושי ליצירת תקשורת לא מילולית עם הגולש, לעיצוב יש חשיבות רבה באסטרטגיה השיווקית של החברה. בחירה נכונה של אופי העיצוב, השפה הייחודית והכלים בהם העיצוב משתמש – תבטיח פנייה אל יותר לקוחות חדשים. מאחר ועיצוב הוא שפה עליו לדבר באותם ה"מושגים" של הערכים עליהם החברה מתבססת. בין אם מדובר בשירות חם ואישי ובין אם מדובר ביוקרה מלכותית – העיצוב מדבר את השפה של החברה באמצעות בחירת צבעים, סטייל ייחודי, צורות, אלמנטים ייחודיים ועוד. על מנת להתאים את העיצוב הגרפי לערכי החברה חשוב כי המעצב הגרפי יידע לדבר את אותה השפה, להבין את צרכי החברה ויידע לבטא אותם תוך שליטה מלאה בכלים העיצוביים הקיימים לרשותו.